Nowy system zarządzania kontami użytkowników KGNET

Wprowadziliśmy nowy system zarządzania kontami użytkowników, znacznie poprawiający komfort obsługi i podwyższający poziom bezpieczeństwa. Od tej chwili wszystkie operację związane z kontem użytkownika (np. zmiana hasła), będzie można przeprowadzić z poziomu niniejszej strony WWW.

Aby zarządzać swoim kontem i związanymi z nim usługami wystarczy zalogować się do serwisu, używając przycisku Moje konto.
W tej chwili opcja ta jest dostępna tylko dla użytkowników, którzy już posiadają konta na serwerze KGNET - nowe konta będzie można tworzyć dopiero za kilka dni.
Konta, których posiadacze nie zalogują się do serwisu w ciągu 7 dni zostaną zarchiwizowane, a następnie po dalszych 30 dniach trwale usunięte.

Dostęp do usług istniejących kont użytkowników (poczty, serwera FTP) został zablokowany, do czasu zalogowania się do niniejszego serwisu i dokonania aktywacji usług.
Aktywację usług można przeprowadzić logując się na konto na niniejszej stronie przy użyciu posiadanej nazwy użytkownika i hasła, a następnie wybierając zakładkę (pozycję menu) Usługi i po przeczytaniu i zaakceptowaniu regulaminu, klikając przycisk Aktywuj.
Jeśli aktywacja zakończy się pomyślnie, będzie można korzystać z dotychczasowych usług przy użyciu posiadanej nazwy użytkownika i hasła.